Προδιαγραφές - Συγγραφής και Μορφοποίησης Κειμένου
Περιεχόμενα
1.Στοιχεία του κειμένου
2. Διαμόρφωση και διάταξη της σελίδας
2.1. Έκταση κειμένου
2.2. Μορφοποίηση σελίδας
2.3. Μορφοποίηση κειμένου
2.4. Τίτλοι και επικεφαλίδες
2.5. Δομή κειμένου
2.6. Αρίθμηση κεφαλαίων, πινάκων, διαγραμμάτων, εικόνων κ.λπ.
3. Ενδεικτικά παραδείγματα βιβλιογραφικών και ερευνητικών εργασιών
3.1. Παράδειγμα βιβλιογραφικής εργασίας
3.1.1 Ενδεικτικά περιεχόμενα βιβλιογραφικής εργασίας με ορισμένη θεματολογία
Παιδική Ηλικία στη Μετανεωτερικότητα
Όνομα επώνυμο συγγραφέα………………
3.2. Ενδεικτικό παράδειγμα ερευνητικής εργασίας
3.2.1. Ενδεικτικά περιεχόμενα ερευνητικής εργασίας με συγκεκριμένη θεματολογία
Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική έρευνα: Προκλήσεις και προοπτικές για την ελληνική κοινωνία
Όνομα Επώνυμο συγγραφέα ………………
4.Βιβλιογραφικές παραπομπές
Οι βιβλιογραφικές παραπομπές εισάγονται υπό μορφή σημειώσεων στο τέλος κάθε σελίδας.
Όταν ο συγγραφέας επαναλαμβάνεται ως βιβλιογραφική παραπομπή δεν χρησιμοποιούμε το ό.π. αλλά επαναλαμβάνουμε ολόκληρη την παραπομπή στην παραπομπή στη σελίδα που αναφέρεται.
4.1. Είδη βιβλιογραφικών παραπομπών
Κάθε εργασία ουσιαστικά απαρτίζεται από τρία είδη κειμένων:
4.2. Μορφή βιβλιογραφικών παραπομπών
4.2.1. Παραπομπές σε αυτοτελή βιβλία
Πανταζής, Σ. (2002), Η Παιδαγωγική Εργασία στο Νηπιαγωγείο, Αθήνα: Gutenberg, σ. 229.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {(χρονολογία έκδοσης)},{Τίτλος βιβλίου}, {Πόλη έκδοσης}: {Εκδοτικός Οίκος}, {αριθμός σελίδων}.
4.2.2. Παραπομπές σε αυτοτελή μεταφρασμένα βιβλία
Bernstein, B. (1989), Παιδαγωγικοί κώδικες και κοινωνικός έλεγχος, (μτφρ.) Ι. Σολομών, Αθήνα: Αλεξάνδρεια, σ.σ. 150 – 151.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {(χρονολογία έκδοσης)},{Τίτλος βιβλίου}, {(μτρφ.) όνομα μεταφραστή}, {Πόλη έκδοσης}: {Εκδοτικός Οίκος}, {αριθμός σελίδων}.
4.2.3. Παραπομπές σε άρθρα περιοδικών
Πανταζής, Σ. (2001), Σχολική προετοιμασία στο νηπιαγωγείο, Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τομ. 21, σ.σ. 20 – 30.
Tomasello, M. 2013: Das ultra-soziale Tier, in: Sozialwissenschaftliche Literatur Rundschau 37 (H. 69), 97-111.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {(χρονολογία έκδοσης)},{Τίτλος άρθρου}, {Τίτλος περιοδικού}, {αριθ. Τεύχους} {αριθ. σελίδων}.
4.2.4. Παραπομπές σε κεφάλαια συλλογικών τόμων
Πανταζής, Σ. (2005), Ειδική Εκπαίδευση των Νηπιαγωγών για καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία με τους Γονείς, στο: Σ. Πανταζής, Μ.Σακελλαρίου, Προσχολική Παιδαγωγική, Αθήνα: Ατραπός, σ.σ. 60 – 72.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {(χρονολογία έκδοσης)},{Τίτλος βιβλίου}, στο : {αρχικό ονόματος Επιμελητή-ων}. Επώνυμο Επιμελητή}(επιμέλ.), {Τίτλος βιβλίου}. {Πόλη έκδοσης}: {Εκδοτικός Οίκος}, {αριθμός σελίδων}.
4.2.5. Παραπομπές σε πρακτικά συνεδρίων
Πανταζής, Σ. (2002), Κοινωνικές αλλαγές στο Νηπιαγωγείο, στο: Αναλυτικά Προγράμματα, Πρακτικά 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Δ.Ο.Ε., Π.Ο.Ε.Δ, Αθήνα 1996, σ.σ. 50- 62.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {(χρονολογία έκδοσης)},{Τίτλος εισήγησης}, στο : {αρχικό ονόματος Επιμελητή-ων}. Επώνυμο Επιμελητή}(επιμέλ.), (χρονολογία έκδοσης), {Τίτλος βιβλίου}. {Αριθ. τόμου}, {Πρακτικά Συνεδρίου}, (Χώρος και ημερομηνία διεξαγωγής του Συνεδρίου}. {Πόλη έκδοσης}: {Εκδοτικός Οίκος}, {αριθμός σελίδων}.
4.2.6. Παραπομπές σε ιστοσελίδες
Cornes, A., Intercultural Empathy, στο: http: //www.global – excellence.com/ getfile. e.php? g= 40.
{Επώνυμο Συγγραφέα}, {Αρχικό ονόματος}, {Τίτλος άρθρου}, στο : (πλήρης διεύθυνση ιστοσελίδας), (ημερομηνία προσπέλασης του άρθρου στο διαδίκτυο).
4.3. Τρόπος εισαγωγής παραπομπών
4.3.1. Word 2003
Για να εισάγετε την παραπομπή στο σημείο που επιθυμείτε, ακολουθήστε την εξής διαδικασία:
4.3.2. Word 2007 ή 2010
Editors-in-Chief
Dr. Wassilios Baros, Professor, Paris Lodnon University Salzburg
Dr. Spyros Pantazis, em. Professor, University of Ioannina (founding editor)
Editorial Board
Dr. Vassilios Economidis, Assoc. Profesor, University of Crete
Dr. Konstantinos Karadimitriou, Assoc. Professor, Democritus University of Thrace
Dr. Gerasimos Kekkeris, em. Professor, Democritus University of Thrace
Dr. Anastasios Liambas, Professor, Aristoteles University of Thessaloniki
Dr. Christos Pantazis, Research Fellow
Dr. Dimitrios Ratsikas, em. Professor, University of Ioannina
Dr. Dimitra Vourdoglou, Research Fellow
Dr. Harilaos Zaragas, Professor, University of Ioannina
Dr. Georgia Manafi, Research Fellow
Dr. Ioannis Kourtis, Research Fellow
International Scientific Advisory Board
Dr. Heinz Sünker, em. Professor, University of Wuppertal
Dr. Rita Braches-Chyrek, Professor, University of Bamberg
Dr. Pascale Garnier, Professor, Univerite de Paris 13
Dr. Jo Moran – Ellis, Professor, University of Sussex
Dr. Niels Rosendal Jensen, Assoc. Professor, Aarhus University
Dr. Louis-Henri Seukwa, Professor, HAW Hamburg
Υποβολή κειμένων
Το περιοδικό εκδίδεται μια φορά το χρόνο και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο εκάστου έτους, δηλαδή δεν θέτει αυστηρό χρονοδιάγραμμα κατάθεσης ενός άρθρου. Ο κάθε συγγραφέας μπορεί να μας στείλει την εργασία του περίπου στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του έτους για δοθεί και χρόνος στους κριτές να την αξιολογήσουν.
Κάθε ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την ηλεκτρονική φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία και στη συνέχεια προωθεί το κείμενό του μέσω email στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Το κείμενο πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα του Περιοδικού, δείτε τις Προδιαγραφές.
Το περιοδικό εκδίδεται μια φορά το χρόνο και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο εκάστου έτους, δηλαδή δεν θέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα κατάθεσης ενός άρθρου. Ο κάθε συγγραφέας μπορεί να μας στείλει την εργασία του περίπου μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του έτους για δοθεί και χρόνος στους κριτές να την αξιολογήσουν.
Μορφή και γλώσσα του Περιοδικού
Το Περιοδικό κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή και δημοσιεύει άρθρα σε όλες τις γλώσσες, π.χ. αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, κ.ά..
Οικονομική συμμετοχή συγγραφέων
Οι συγγραφείς θα επιβαρύνονται με 30 ευρώ οικονομική συμμετοχή για να μπορέσει το περιοδικό να συνεχίσει εκδίδεται. Με τα χρήματα αυτά θα καλύπτονται οι δαπάνες για τη μορφοποίηση των κειμένων προκειμένου να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του περιοδικού ή να εκτυπωθεί για όσους ενδιαφέρονται να το έχουν εκτυπωμένο. Το ποσό αυτό θα καταβάλλεται μετά την αποδοχή του άρθρου από την Επιτροπή Κριτών. Με την ανάρτηση του τεύχους στην ιστοσελίδα θα αποστέλλεται σε κάθε συγγραφέα ένα ηλεκτρονικό αντίτυπο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Έντυπα και ηλεκτρονικά αντίτυπα
Για όσους επιθυμούν υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης σε έντυπη μορφή, το κόστος του οποίου διαμορφώνεται από τον αριθμό των σελίδων του συν τα έξοδα αποστολής.
Περισσότερες πληροφορίες:
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tel.: +43 (0) 662 / 8044-4235
Το Περιοδικό δημοσιεύει πρωτότυπες επιστημονικές και ερευνητικές εργασίες στις οποίες αναδεικνύονται και αναλύονται επιστημονικά θέματα - ερωτήματα για την Ανθρωπιστική Αγωγή και Εκπαίδευση σε εθνικό και σε διεθνές επίπεδο.
Καλύπτει όλα τα στάδια εξέλιξης της αγωγής και της εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά την Παιδαγωγική Θεωρία και την Παιδαγωγική Πράξη με απώτερο στόχο τη διευκόλυνση της διασύνδεσης της Θεωρίας με την Πράξη στο πεδίο της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Παράλληλα προσφέρει βήμα σε καταξιωμένους και νέους επιστήμονες και σε εκπαιδευτικούς της πράξης, προκειμένου να δημοσιεύσουν άρθρα σχετικά με τα επιστημονικά πεδία των Επιστημών της Αγωγής και της Εκπαίδευσης με βασική επιδίωξη την ανάπτυξη ενός δημόσιου διαλόγου για τη διατύπωση προτάσεων που θα οδηγήσουν σε αλλαγές και σε προσαρμογές για επαναπροσδιορισμό της Ανθρωπιστικής Παιδείας στην εκπαίδευση.
Ο αγώνας, η δημιουργία, η πίστη, οι αξίες, η οργάνωση της ανθρώπινης δράσης βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.
Οι παρούσες συνθήκες απαιτούν επινοητικότητα, γόνιμη φαντασία και αγάπη για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Σωστά η επιστημονική εκπαίδευση επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στην καλλιέργεια δεξιοτήτων της κριτικής σκέψης, της ορθολογικής ανάλυσης, του αναστοχασμού, της ενσυναίσθησης και της φαντασίας. Αυτή η προοπτική απαιτεί αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, τον προσανατολισμό και το περιεχόμενο σπουδών, την κατανόηση της σύγχρονης κοινωνίας, τη διερεύνηση των προκλήσεων του άμεσου μέλλοντος ώστε να αντιμετωπιστεί η περιθωριοποίηση.
Στα περιεχόμενα της εκπαίδευσης καταγράφονται ραγδαίες αλλαγές και οι εξελίξεις αυτές δεν έχουν αποτελέσει αντικείμενο επιστημονικής ανάλυσης και μελέτης ούτε αντικείμενο ουσιαστικής διαβούλευσης και διαλόγου.
Το Περιοδικό επιδιώκει και φιλοδοξεί να αναδείξει στόχους και σκοπούς που θα υποστηρίζουν όλους τους τομείς της Εκπαίδευσης, που προάγουν την ανθρωπιστική σκέψη και θα δώσουν νέα πνοή στο δημοκρατικό πολίτευμα.
Η διαδικασία κρίσης των κειμένων
Οι προδιαγραφές εξασφάλισης της επιστημονικής εγκυρότητας επιτυγχάνονται με την αυστηρή διαδικασία έγκρισης των εργασιών από κριτές. Δημοσιεύονται κείμενα τα οποία έχουν εγκριθεί από την επιτροπή κριτών του περιοδικού, η οποία απαρτίζεται από διακεκριμένους επιστήμονες σε διεθνές επίπεδο.
UNIV.-PROF. Dr. Wassilios Baros
Universitätsprofessur für Bildungsforschung
Erzabt-Klotz-Str. 1, 5020 Salzburg
Austria
+43 (0) 662 / 8044-4235
migrationsforschung.projektgruppe@plus.ac.at
wassilios.baros@plus.ac.at
sxpantazis@gmail.com
We have 3 guests and no members online